x51 procesor

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 30 19:22:23 CEST 2007

Este som sa zamyslel nad tym ucelom.
Pisete "dela se toho par kusu".
Vsetky tie higher-end '51 su bohuzial pomerne fajnove, kazdy ma nieco do
seba, co sa treba naucit, osahat si, vyskusat si, nastavit, preslapat
chodnicek, proste je v nich privela noveho, ineho, nez bolo v klasickych
'51. Su vsak aj take, co su drop-in a tie extra featury maju zvacsa
defaultne zakazane takze sa o ne netreba starat, uz spominana '320 ma
svojho nasledovnika v rade DS89C4x0 - bohuzial tieto vsak nemaju AD
prevodnik - alebo ak nepotrebujete siloumocou maximalny vykon, tak
niektory z RC2/RD2 (Atmelovske idu do 30MHz v 6-clk mode (to je vykonom
ekvivalentne tomu 4clk na 30MHz toho starsieho dallasu, lebo tych 4clk
nie je 12clk/3 ale maju ine, horsie usporiadanie instrukcnych cyklov -
vid moja porovnavacia tabulka s "minibenchmarkom") a navyse idu kupit v
drogerii) - ani tieto nemaju prevodnik.

Vo svetle tychto faktov by som sa aj ja priklanal k tomu, aby ste si do
povodnej aplikacie len dolepili AD prevodnik, to bude urcite
najjednoduchsie, najrychlejsie a snad este aj najlacnejsie.

wek