Jak elegantne srazit 24V AC na 12DC

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Březen 30 14:36:23 CEST 2007

Plne s Vami súhlasím. Preto ma chytila hrôza nad radou jednocestne usmerni»
+ malý elyt + 7812. To by som neporadil ani nepriateµovi   :-)

                                           Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "David Belohrad" <david.belohrad@cern.ch>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 30, 2007 2:23 PM
Subject: Re: Jak elegantne srazit 24V AC na 12DC

Nejak celou debatu nechapu. Je nejaky zahadny duvod proc nepouzit nejaky
step-down konvertor? Ty dnesni maji ucinnost > 90% a pri dobre filtraci
na vystupu se nemusite
obavat ani nejakeho zvlneni (ktere jste mimochodem nespecifikoval, takze
je tezko Vam neco radit). 0.5A pro konvertor neni zadny velky proud.

David Belohrad, Div. AB-BI, Box G02700
C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
http://www.cern.ch
David.Belohrad@cern.ch
Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.69056
GSM +41.76.487.3455