Kamera

Pavel Brunclík pavel.brunclik@gmail.com
Pátek Březen 30 13:50:37 CEST 2007

Aha ,kouknu se na ne, diky... A jak resite konektivitu? Vy mate k dispoziti
ethernet a potazmo i internet primo u kamery?

S pozdravem / Best regards
--
Pavel Brunclik
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, March 30, 2007 12:59 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Kamera

Používáme kamery Axis, ale musí se k nim dokoupit kryt, aby šly do
venkovního prostoru. V noci je nic moc obraz, ale to hodně záleží na modelu
(a ceně). Umí data posílat ve stanovený čas pomocí FTP nebo SMTP protokolu.
Lze nastavit, jak se obrázek bude jmenovat (včetně data a času) a datum i
čas jde nastavit přímo do obrázku. Připojení je normálně síťově.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death