Jak elegantne srazit 24V AC na 12DC

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Březen 30 13:13:49 CEST 2007

 30.3.2007, 13:07:01

Tudy cesta nepovede, tohle by mohlo fungovat pouze za definovanych
podminek (impedance napajeni, kapacita C). Vzhledem k rozptylu a
casove nestalosti uvedeneho bych ocekaval skoro cokoliv, jen ne
spolehlivou funkci.
Jiste by sel pouzit tyristorovy pre-regulator, ale je to zbytecna
komplikace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz