Laserova zavora + odrazka

Pátek Březen 30 09:42:06 CEST 2007

Pozor - odrazka na kolo a odrazka na infrazávoru nejsou stejné.
Odrazky na infra, které používá naše technika otáčejí poarizaci světla o 90°- nejdou nahradit normálníma odrazkama !!!
Je to kvůli omezení falešných odrazů například od zafóliovaného zboží.
Nevím jestli takhle bude dělaná i odrazka pro laser, té to možná bude jedno.
Laserové moduly s optikou najdete i v GM.
Pokud chcete profi senzory, podívejte se k firmě například SICK.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jozef Racek
Sent: Friday, March 30, 2007 8:40 AM
To: HW-news
Subject: Re: Laserova zavora + odrazka

Namiesto zrkadla sa pouzivaju odrazky ( podobne ako na bicykloch, alebo autach ) standardne biele ( priesvitne ). Ak je to kusovka - predajna bicyklov - predna biela odrazka na bicykel.
Nie su citlive na presne nasmerovanire - ich struktura je taka, ze odrazaju svetlo tam, odkial prislo.

Mavaju to aj velkoobchody s instalacnym materialom ako options k IR snimacom a zavoram Kedze je to plastove, tak to nerosi a nenamrza. - s tym problemy nie su.

Dodo