ADC for dummies, was: SDR (was citlivost autoradia ??)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 29 14:48:28 CEST 2007

> Nevim co
> myslite tim ze bude vzorek z poslednich 2ns.

Mno, to prave vyslo z mojej naivnej predstavy, ze 500MHz "analog
bandwidth" znamena, ze je tam vnutri nejaky skriatok, ktory otvori okno
len na 2ns... :-) (akym smajlikom znazornim ze som tupec?)

Vlastne ten rozdiel v terminologii vychadza z toho ze to takto nie je a
ze ten "vzorkovaci" kond je dost "rychly" na to aby v ramci okna (= cca
1/2 vzorkovacej periody) sledoval signal, co u "normalnych" prevodnikov
s integrovanym S&H je asi trocha inak, a to ze v ramci okna sa integruje.

Ono vlastne ja s tymto takcitak nerobim, len som chcel mat jasno...
Dakujem za vysvetlenie.

JW