ADC for dummies, was: SDR (was citlivost autoradia ??)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Březen 29 14:37:48 CEST 2007

Jan Waclawek napsal(a):

> Mno, mne pripada "pripojeny trvale" a "odpojite ho" ako rozpor... :-)

Rozpor je mozna v tom ze se neumim dostatecne jasne vyjadrit.
> Ale neva. Viacmenej som sa medzicasom doguglil vysvetlenia, ze je to to
> iste len kazdy vyrobca pouziva inu terminologiu.

Podle me to neni az tak uplne to same. U T&H mate vzorkovac stale
pripojeny na pametovy kondenzator a napeti na nem kopiruje signal, ve
chvili kdy chci ziskat vzorek pouze odpojim vzorkovac a na pametovem
kondenzatoru zustane napeti ktere na nem bylo v okamziku rozpojeni. U
S&H neni na pametovem kondenyatoru yadne napeti a ve chvili kdy chci
vzorek, tak pripojim vzorkovac a po chvili kdy se pametovy kondenzator
stihne nabit jej odpojim. Ale je jasne ze pokud zvetsim delku impulzu u
S&H tak mi vznikne T&H a obracene.
> To aperturove okno som povodne zle pochopil - ja som si myslel, ze sa
> jedna o integraciu pocas okna; a ono ten analog bandwidth prave znamena
> naopak, ze to v ramci okna moze chodit ako chce, vzorka ostane len z
> tych poslednych cca 2ns.

Podle me je aperturove zpozdeni rozdil v tom v jakem okamziku si reknu
ze chci vzorek a tim z jakeho okamziku jej dostanu, souvisi to s tim jak
rychly je vzorkovac a jak velky je pametovy kondenzator. Nevim co
myslite tim ze bude vzorek z poslednich 2ns.

Tosa