ADC for dummies, was: SDR (was citlivost autoradia ??)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 29 14:21:15 CEST 2007

Petr Tošovský wrote:
> U T&H je pametovy kondenzator pripojeny trvale a v okamziku kdy
> chcete ziskat vzorek ho od vstupniho signalu odpojite

Mno, mne pripada "pripojeny trvale" a "odpojite ho" ako rozpor... :-)

Ale neva. Viacmenej som sa medzicasom doguglil vysvetlenia, ze je to to
iste len kazdy vyrobca pouziva inu terminologiu.

To aperturove okno som povodne zle pochopil - ja som si myslel, ze sa
jedna o integraciu pocas okna; a ono ten analog bandwidth prave znamena
naopak, ze to v ramci okna moze chodit ako chce, vzorka ostane len z
tych poslednych cca 2ns.

Moze takto byt?

wek