ADC for dummies, was: SDR (was citlivost autoradia ??)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 29 11:39:31 CEST 2007

Mno, ja som z toho jednoducho jelen.
Stiahol som si datasheet toho ad9466 co si spominal, a jednak tam
nevidim okno v ktorom sa vzorkuje (predpokladam, ze pre spominanych
540MHz by som mal vidiet nieco v okoli 2ns - je tam sice kolonka
"Aperture delay", ale to nejako si nemyslim ze je ono, navyse je
prazdna...), ci som to zle pochopil?

Druhak spominaju track-and-hold, aky je rozdiel oproti sample-and-hold?

Prosim povznes sa nad moju vrodenu tupost a skus mi to objasnit.

wek