OT: Skoro piatok (bolo Re: citlivost autoradia ??)

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 29 11:29:21 CEST 2007

no napadlo me pote co jsem spatne precetl "Nase !racky! sme po dokonceni
instalacie dokonca vo vnutri aj vysavali" ze to asi neni legrace kdyz
nekoho prepadne ridky pripad husteho behani nekde uprostred tunelu - je
to nejak vyreseno nebo se pocita s uvedomnenim vedeckych pracovniku, ze
na svoje dilo se nejde .....

RadekCX