citlivost autoradia ??

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Čtvrtek Březen 29 11:16:45 CEST 2007

V některých Hybridních TV kartách pro PC už klasický tuner není.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Daniel VALUCH" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 29, 2007 10:28 AM
Subject: Re: citlivost autoradia ??

aha, som nevedel ze tato technologia je uz tak lacna ze sa pouziva v
komercnej elektronike :-)
Samplovat sa daju signaly s frekvenciami v stovkach MHz, takze rozhlasove
pasmo nie je ziaden problem. Ide tam skor asi o cenu. Len prevodnik s
analogovou sirkou pasma 100-vky MHz a samplovacou frekvenciou 10-100MHz v
sucasnosti stoji $50-100. Potom to treba zavesit k FPGA alebo zakaznickemu
obvodu ktory bude robit vsetku matematiku ohladom demodulacie. Undersampling
je skvela vec :-)
Koncept je to velmi zaujimavy, nakoniec aj my taketo "prijimace" pouzivame.
Len som naozaj prekvapeny ze to uz cenovo spada do kategorie spotrebnej
elektroniky ;-)
b.