SDR (was citlivost autoradia ??)

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Čtvrtek Březen 29 10:49:47 CEST 2007

To me zajima. Znate spinace, kterymi by slo vytvorit Tayloe detektor na
144MHz? Obvody typu FST3225 konci cca na polovine. Nezajima me samplovani
primo na 144, ale prevod na I a Q a zpracovani "audio pasma" zvukovkou.
Vy v techto "prijimacich" pouzivate neco jako Tayloe detektor nebo
klasicke analogove fazovani? Klidne se rozepiste :-)
Lada