Kde koupit dvoulinku (lanko 1.5 az 2.5 mm2) v metrazi?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Březen 28 21:55:46 CEST 2007

Pokud mluvime o sdelovacim kabelu NCY-PK2, ktery se pouziva napriklad
pri odpalovani nalozi, tak ten se sand dela jen v 0.5mm a s ocelovym
lankem 0.3 nebo se pletu ?

Mohu Vam nabidnout zelenou ( PK2 ) tzv. pékáčko. V licnach je ještě
jedna ocelová struna kvůli přetržení. Není tak měkká jako klasická
dvoulinka.....100 m mohu obětovat..
( za čokoládu  ?  -:)