Kde koupit dvoulinku (lanko 1.5 az 2.5 mm2) v metrazi?

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Březen 28 16:55:22 CEST 2007

Vyhrabal jsem tady nejdelsi kus te 1.5mm dlouhy 5.5m a zkusil jej zmerit
ohmetrem - meril jsem propojene konce tedy 11 metru a problikava mi tam
0.1-0.2 ohmu.
Odhaduji tedy ze 100m bude mit mezi 1-2ohmy spis tipuji k tomu 1ohmu.

Presneji to merit pres proudovy ubytek se mi to moc merit nechce...

RadekCX