Kde koupit dvoulinku (lanko 1.5 az 2.5 mm2) v metrazi?

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Březen 28 14:28:21 CEST 2007

no a kolik si tak predastavujete cenu? ja tuhle pruhlednou k "bednam"
kupuju normalne v elektru za par penez v metrazi na civkach - videl jsem
ji za slusnou cenu i v Obi

nevim kolik presne stoji ten prurez co chcete, ale vim ze byla levnejsi
nez ta bila nepruhledna

Cena vyrazne naskoci az u vetsich prurezu - ted jsem naposled kupoval
4mm a ta stala uz asi 35Kc/m

RadekCX