citlivost autoradia ??

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Březen 28 12:11:47 CEST 2007

Taky jsem to měl v rádiu, ale bylo to tam zbytečně, protože rádio správně
napájelo anténu. Zbylo mně to doma, můžu darovat, ale netusím, jestli pořád
ještě správně funguje. Tehdy jsem si tu anténu nechal pořádně namontovat
přímo v servisu, protože špatně zapojenej konektor značně snižuje kvalitu
signálu a mně se ho podařilo utrhnout :). Doporučil bych proto
překontrolovat i ten konektor nebo to nechat udělat někomu, kdo se
autorádiím věnuje a ví co a jak...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death