Seriove/Paralelni prevodnik

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 28 11:06:48 CEST 2007

 28.3.2007, 10:57:24
Dobry den

Problem puvodniho tazatele byla rychlost 100MHz, to je na beznou
logiku (74LS, 74HC, 4xxx) prilis mnoho, a nebeznou logiku zase
neprodavaji v kazde trafice na rohu.
Pokud nemate zvlastni pozadavky na rychlost, pouzijte bezne dostupne
posuvne registry (4014, 4015, 4021, 4034, 4094 ....).
Je to naprosto bezproblemove a primitivni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz