OT-Vista speech (bylo: Zvٌt�enٍ kapacity HDD)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Březen 28 09:59:55 CEST 2007

Nechtel jsem v tom nijak pokracovat, ale kdyz netusite, tak to vysvetlim.
Pan Jaroslav Lukes tady, jak to chapu z jeho poznamek, verejne odsuzuje celou
skupinu lidi jen na zaklade jejich vetsinove krevni skupiny. Temi co mivaji
skupinu B myslel potomky Avaru a temi co AB Zidy.
Nemam dostatecne hluboke znalosti teto rekl bych geneticke historie, ale
nesouhlasim s tim ze puvod nejakym rozhodujicim zpusobem ovlivni to jestli je
dany jedinec je nejak spolecensky nebezpecny.

Jsem hluboce presvedcen, ze zarazeni ve spolecnosti a vychova maji mnohem
zasadnejsi vliv nez nejake geneticke dispozice.
Co vic mam pro to i dukazy ve svem okoli.

Nejvice skody na tomto svete zpusobuji zejmena nabozenstvi, nikoliv rasy
jejich vyznavacu.

Ostatne ale nechapu co je v puvodnim kontextu absolutnim cilem onech nadlidi?
Uplne zniceni planety, nebo co?
Nechapu jak to bylo mysleno a proc.

Jakub Ladman