Seriove/Paralelni prevodnik

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Březen 27 14:18:17 CEST 2007

HA, no prave jsem chtel navrhnout prave nejake to CPLD, protoze uz od
nejmensich verzi jako 95xxx se da vybrat technologie na 3.3V, jsou dosti
rychle, dosazitelne je neco pres 100MHz v zavislosti na typu obvodu a
slozitosti vlastniho reseni, coz je zde docela dosti jednduche a maji
alespon pro mne krasne mala zpozdeni.

Jinak hadam, ze tech 100MHz je na seriove strane, ze?
Jako jinak by to byl problem, protoze by to tezko bylo zvladnutelne
jednoduchym CPLD.
Protoze 100MHz na paralelnim vystupu znamena podle sirky dat minimalne tak
(pocet_bitu*2 + 1)*100MHz :).
To uz neumim poradit, nad 150MHz nemam zkusenosti:(.

S pozdravem,
                Marek Pavlu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Va Sm
Sent: Tuesday, March 27, 2007 2:03 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Seriove/Paralelni prevodnik

Dobry den,
shanim IO, krery mi zajisti prevod dat jdoucich ze sbernice v seriovem tvaru
na paralelni data. Vedle signalu dat jsou k dispozici i signaly hodin a
ramcove synchro. Za timto prevodnikem uz nasleduje jen digitalne/analogovy
prevod.

Problem je v tom, ze se jedna o "pomerne" svizna data (100MHz) a bezne S/P
prevodniky, ktere jsem do ted pouzival konci na polovine tohoto kmitoctu a
se znacnymi dobami zpozdeni + dobre by bylo provozovat tento IO na 3.3V.
Poradite mi nejaky vhodny,pouzitelny obvod nebo reseni???

Chtel bych se vyhnout programovatelnym polim.

Dekuji
V. Smidl