Seriove/Paralelni prevodnik

Va Sm SpiritusII@seznam.cz
Úterý Březen 27 14:02:36 CEST 2007

Dobry den,
shanim IO, krery mi zajisti prevod dat jdoucich ze sbernice v seriovem tvaru na paralelni data. Vedle signalu dat jsou k dispozici i signaly hodin a ramcove synchro. Za timto prevodnikem uz nasleduje jen digitalne/analogovy prevod.
Problem je v tom, ze se jedna o "pomerne" svizna data (100MHz) a bezne S/P prevodniky, ktere jsem do ted pouzival konci na polovine tohoto kmitoctu a se znacnymi dobami zpozdeni + dobre by bylo provozovat tento IO na 3.3V. Poradite mi nejaky vhodny,pouzitelny obvod nebo reseni???
Chtel bych se vyhnout programovatelnym polim.

Dekuji
V. Smidl