pripojeni MC39i modulu k 8051

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Úterý Březen 27 10:16:24 CEST 2007

uz jsem to zapomnel a musel bych si to projit.Tak jen tak na zkousku.
vyvod emerg nesmi byt na zemi (hardwarove to vypina).IGT by mel byt
otevreny kolektor.Ja to resil pres diodu do vstupu 8051
a funguje to spolehlive.Napajeci zdroj musi pokryt spicky proudu az 2A
ve vysilacim burstu a pritom nesmi poklesnout napeti tusim pod 3.3V a to
vcetne privodu jinak se modul vypne .Resil jsem to 1G kondikem prima u
konektoru.Potom staci
zdroj asi 300mA (prumerny proud pri vysilani).pouzil jsem 3.3V 8051 bez
problemu Jinak si na zadny problem nevzpominam.
 Fanda