OT: spolehlivost Flash disku

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Březen 27 09:07:06 CEST 2007

Loni v zimě 512 flash disk pretec v aute pri -12 stupnich , druhy den
nic citelne - rozsypany caj, chyby v nazvech souboru. Pak jsem udelal
pokus s jinym  1Gb v mrazaku  cca -16 stupnu.   druhy den test cteni OK,
tak jsem ho tam dal zas a tyden na nej zapomel. Co myslite?
Zas nejake chyby ( pravda, nebylo jich moc) .
Kolegovi umrela  klicenka pri svarovani. ( mel ji v kapse...)
Z meho pohledu pri extremnich stavech nic moc spolehlivost!

Me se na zalohy osvedcily DVD-RAM od Panasonicu!