[OT] Vyřešeno Trabant bylo:Palubni pocitac

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Březen 26 22:17:42 CEST 2007

> Asi bych to tady neměl ani psát, ale elektroniku ani komunikační protokol
> PDA neovládaje, hodlám se dopustit zvěrstva. Snímače dráhy a průtoku
> připojit přímo na tlačítka PDA (nebo s jednoduchou elektronikou) a jejich
> stav vyhodnocovat v jednoduché aplikaci na PDA.

Jojo toto me taky napadlo, ze to tak hodlate udelat ale doufal jsem, ze
ne ;)
Chodit by to melo ale radeji skutecne pouzijte jednoduche tvarovaci a
ochrane obvody nez snimace privedete na vstupy PDA. Jedine ceho se
obavam (je to Vase PDA takze ja skodu mit nebudu :) ) je, ze to PDA
nemusi vse korektne stihat, nemam vubec predstavu (sice to na veci nic
nemeni ale navic nevim jestli mate Palm nebo Pocket PC s Win) jak to je
v pripade obsluhy tlacitek...

Pavel