OT - Spojení s vlaky

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Pondělí Březen 26 13:45:09 CEST 2007

Dobry den.
Primo se tim nezabyvam, ale myslim si, ze sytemy GSM a GSM-R jsou skoro totozne. GSM-R je navrzen pro vyssi rychlost pohybu mobilky (az do 350 km/hod.), pracuje na jinych frekvencich nez GSM, pokryva male uzemi, ale na 100%.
GSM-R podporuje rozmanitejsi sluzby, jako priority hovoru, skupinova spojeni, spojeni s nejblizsim dispecinkem pod jedinym cislem apod.
Zavadeni je vec mezinarodnich dohod a jednotneho komunikacniho systemu u evropskych zeleznic. System se v Evrope pouziva a bude se muset dodelat i u nas.

Zdravim CK