Globalni spiknuti (bylo OT-Vista speech)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 26 11:21:36 CEST 2007

Adaptivni tempomat je obcas k vzteku, kdyz se ta adaptivita neda
vypnout. Hlavne v situaci kdy by clovek drzel rychlost protoze vidi, ze
to bez problemu vymanevruje, ale tenhle tempomat zacne zpomalovat.

Ales Prochaska