Globalni spiknuti (bylo OT-Vista speech)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Březen 26 10:46:43 CEST 2007

To uz se vyrabi, ale praveze to casto blbne, pokud se silnice krouti a
jedete 100vkou tak se to vyseka scela urcite, ale to by se vyseklo i
to letadlo. V USA uz byl pred nejakou dobou pripad, zesi to nekdo
koupil a sel spat na dalnici. Pak vysoudil nove auto s novym modelem
toho "ridice" (Ten novy model uz mel v navodu, ze se na nej musi
dohlizet)