Globalni spiknuti (bylo OT-Vista speech)

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pondělí Březen 26 10:46:01 CEST 2007

V Kanadě byl testovací úsek 300km dálnice s naváděcím (vodicím,
vysílacím) kabelem ve vozovce. Auta musela mít předozadní radar. Po
najetí na na silniční pruh se přeplo řízení na automat a řidič si mohl
dát dvacet nebo se na zadním sedadle mohl věnovat spolucestující. je to
už dost dávno, asi tak 20 a více let. Tehdy to proběhlo tiskem.