Jak televizni rozvody bylo satelit

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Březen 26 10:32:46 CEST 2007

Dobry den,

- anteny podle toho na jakych kanalech u Vas vysilaji a jak daleko je
vysilac. doporucuji sirokopasmove: Color
http://www.omko.cz/index.php?subidm2=PAS&uid=01a2ee529359892a&lg=cz&idm=katalog&sub=katalog&subidm=ANT&vyr=0&dbl1=id&dbl2=0&vw=0

- na radio:
http://www.omko.cz/index.php?subidm2=VKV&uid=01a2ee529359892a&lg=cz&idm=katalog&sub=katalog&subidm=ANT&vyr=0&dbl1=id&dbl2=0&vw=0

- cele to svest do zesilovace:
http://www.omko.cz/?kod=EMZED22
http://www.omko.cz/?kod=EMZED32
Doporucuji tyto zesilovace, mam s nimi velmi dobrou zkusenost. Kupte si
variantu, kde se koaxial primo sroubuje pod svorky, zadne konektory.
napajet se da na miste (na pude ze zdroje 12V/100mA) nebo po koaxialu.
http://www.omko.cz/?kod=ENNAV100
http://www.omko.cz/?kod=BEBBE0300EC

- jeste na pude to rozbocite na jednotlive TV (do ucastnickych zasuvek)
http://www.omko.cz/?kod=EMODB
http://www.omko.cz/?kod=EMRO2
http://www.omko.cz/?kod=EMRO3
http://www.omko.cz/?kod=EMRO4
Rozbocovace jsou pruchozi do jednoho smeru pro napajeni.

- pokud bude satelit k jedne TV, tak na date na pude za zesilovac a u TV
slucovac TV/SAT
http://www.omko.cz/?kod=EMSLT
Ovsem po tom koaxu pujde napajeni LNB, takze muste ten domovni zesilovac
napajet primo, nelze po koaxu.

PS: Nejsem agent omko.cz, ale s temito komponenty mam velmi dobre
zkusenosti.

Martin Hanek