OT-Vista speech (bylo: Zvětšení kapacity HDD)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Březen 25 20:22:42 CEST 2007

Ahoj,

> Pokud jde o rozpoznavani reci , tak dnesni technologi na to proste
> nestaci a
> to jak po strance technicke tak ani pristupu k problemu.
> Popravde ani neexistuje teorie, která by dokazala problem popsat,
> rozpoznavani reci je zkratka v plenkach a jeste dlouho bude.

Vies staci ak prejdeme do roviny filozofickej, a prakticky sa zamyslime nad
tim, ake zakony existuju v danych krajinach a nad tim, ze Vista ma funkcne
rozpoznavanie reci priamo v systeme... Aj ked je to iba anglictina.

A.

Nájdi už konečne tú správnu cestu!
http://mapy.zoznam.sk