satelit

Petop petop@stonline.sk
Neděle Březen 25 19:14:14 CEST 2007

Zdravim.
No moznosti je vela....kazdopadne: 1.Moze pouzit 1 satelitnu parabolu, s
konvertorom quadro, samozrejme do kazdej izby musi ist samostatny kabel
na satelit...
 2. Moze pouzit diseqc switch resp. multiswitch to v pripade ak by chcel
pozerat z viacerych druzic programy ale jednej paraboly
...aj tu vsak pre nezavisle pozeranie v kazdej izbe musis viest
samostatny kabel....
3...atd atd....ako pisem moznosti a kombinacii je vela
kazdopadne na pokus zivit 3 prijmace z jedneho konvertoru resp. po
jednom kable, mozete seredne doplatit, minimalne odpalenou poistkou vo
vstupnom
diele prijmacov...

Nech sa dari..
Petop