OT-Vista speech (bylo: Zvětšení kapacity HDD)

JD jirkonf@seznam.cz
Neděle Březen 25 17:08:53 CEST 2007

Podvod to nejspis neni, nedavno sem se u znameho koukal na to jejich "3D
prostredi", protoze muj pocitac totiz neni dostatecne vykonny na to, aby
mi ta jejich upravena nabidka co se obevuje po stisku ALT+TAB (= cely
ten jejich 3D desktop, WOW!) fungovala a ukazoval mi i to ovladani
hlasem. Fungovalo to velmi podobne jako na tom videu, mozna jeste
malinko hur diky nasi ne uplne dokonale anglicke vyslovnosti (cestinu to
samozrejme neumi), takze prakticky nepouzitelne (snad krome ukonu typu
pauzovani filmu..).

BTW ruzne programy na rozeznavani hlasu existuji uz velmi dlouho, ale
zatim sem nevidel zadny, ktery by byl prakticky pouzitelny. Nebo hledam
spatne?

JDrozd