Palubni pocitac

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Sobota Březen 24 20:02:29 CET 2007

Vámi zmiňovaný "bazmek" s ledkama je ekonoměr, standardně montovaný do
posledních Trabantů.

Já bych chtěl, aby to ukazovalo minimálně aktuální spotřebu v závislosti na
rychlosti. Klidně i ledkama, bez kalibrace, bez jednotek.

Dále by mě zajímala celková spotřeba, existuje něco elegantnějšího než
digitální průtokoměr připojený ke kalkulačce?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Saturday, March 24, 2007 7:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: Palubni pocitac

Hmmm, nejtěžší asi bude to zkalibrovat, aby to neukazovalo hausnumera.
Někde jsem čet zmínku o "light verzi" palubního počítače, řada LEDek
ukazovala aktuální spotřebu (čím víc LEDek svítí, tím víc to žere).
Snad se jednalo o bazmek do favorita.

Pokud si do přívodu benzínu vřadíte nějakej průtokoměr s nějakým
použitelným výstupem (pulsy nebo analog), původní rychloměr doplníte o
nějakej digitální výstup (pulsy), tak už zbejvá jen naprogramovat si
jednočip.

Upřímně řečeno, montovat to do trabanta, nevim nevim.

P.K.