Algotimizace prostrihu

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Sobota Březen 24 15:22:26 CET 2007

Zdravim, taky me napahlo ze to chcete pro osvit...
Nekolik let jsem delal na osvitu, takze pokud ma bubnovou osvitku,
jakozto ano, tak existuje nejmensi format ktery je osvitka schopna
osvitit. A maximalni format. Pokud se zakazka vejde do minimalniho
osvitu, neni potreba zadne optimalizace. Ja jsem skladal poscriptny na
osvitovku podle nasledujicich pravidel, nejprve jsem zjistil zda a kolik
se jich vejde vedle sebe a zda se jich vejde vice kdyz jsou otocene o 0
stupnu a nebo 90 stupnu, potom jeste me zajimalo zda se jedna o prouzek
ktery ma charekter delky minimalniho osvitu, pokud ano a jednalo se o
separaci tak svitit jedine otocene o 90 stupnu a to hlavne proto aby
sedely separace, pokud se jednalo o format blizkemu formatu A4 nebo A4+
tak jsem to svitil na A2, pokud A3 tak jsem separaci svitil na dve A2,
hlavne jde o to definovat dokdy je format A6, A5, A4, A3 a A2 protoze
poku je format o neco vetsi nez treba A4+ tak se dve A4+ vedle sebe
nevejdou. Nutit zakazniky aby stejne formaty meli v jednom poscriptu a
nebo pdfku, to osvitka lepe posklada, nez cucky.... Na cucky dat
orientacni cenu, jako ze se sviti nejmensi format A3 (coz u budnove A2
je). A pokud bude k dispozici dalsi cucek tak se zakaznikovy bude
uctovat mene ale jinak format A3. tim se zbavite silene mnoho problemu....

Pavel Prochazka.zde.cz