Algotimizace prostrihu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 24 15:15:15 CET 2007

Ono v tomto pripade nic moc lepsiho asi nikdo nevymysli, protoze pokud
pouzijte nejaky sofistikovany algoritmus, tak zase nebude stacit vykon
serveru. Rozhodne ne v php, priznam se ze jsem vasi demo aplikaci
nevidel, takze nevim, jak moc je rychla, ale podle toho, ze o PHP se
mluvi jako o jedine alterntive protoze web server, predpokladam, ze se
jedna o nejaky server pro vice lidu a proto tam pojede i spousta
dalsich veci.

Snad jen prednaset to jako maximalni moznou cenu s tim, ze pokud se
podari lepsi uskladani v tikarne, tak se cena snizi. Ale docela by me
zajimalo, v jakem tvaru to nakonec pojede....