Algotimizace prostrihu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 24 14:46:33 CET 2007

Pak to udelejte tak, ze si pevne stanovite orientaci rezanych
obdelniku a spocitejte, kolik se jich tam vleze. Uz to tady bylo (A/a
* B/b) kde velka pismena jsou romery velke stranky a mala pismena
rozmery male stranky. Deleni se amozrejme zokrouhluje dolu (neboli
celociselne deleni). pokud zvolite tento postup, tk i vas priklad s
prouzkem vyjde, protoze spocitate, ze se na stranku vleze sirka A2/10
prouzku.... Pokud se Vam to zda prilis hloupe, muzete vyzkouset obe
moznosti natoceni malych obdelnicku a zvolit co vyjde lepsi.

Honza K