Algotimizace prostrihu

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Březen 24 14:45:08 CET 2007

=
> Problem nalezeni vhodneho jazyka je jasne dany - ten
> nejvhodnejsi je PHP, uz
> jen proto, ze je v danem pripade jediny mozny. Delam pro kamarada, co
> provozuje malou tiskarnu, web (proto jen a pouze to PHP), s

Ehm, nechapu, jak to s tim souvisi ?
PHP jsme opustili prave z duvodu fatalne nizkeho vykonu pri vypoctech
(desitky minut PHP, do 1 sec Delphi).
Neni preci problem pouzit predkompilovane c# (bezi na linuxu i windows).
Pripadne si zavolat pres TCP a XLM, nebo COM jinou sluzbu, ktera bude
uzpusobena pozadavku.

> [...]
> algoritmus - jestlize
> je delka mensi nez A4 a vetsi nez A5 a soucasne sirka mensi
> nez A4 a vetsi
> nez A5, pak se jedna o A4 s tim, ze kdyz se tam pak podari
> tiskarovi nacpat
> tech stranek vic, tak je to plus pro tiskarnu (nebo sleva pro
> zakaznika, ale
> vzhledem k tomu, ze ceny jsou zavazne... :). Problem ovsem
> nastane, kdyz si
> nekdo objedna prouzek vysky 60cm (cca A2) a sirky 10cm, tak
> mu budu tvrdit,
> ze se na stranku vejde jeden, coz je kravina, ktere uz by si

Tady velmi opatrne, Vase chyba musi byt vzdy ve prospech zakaznika !
Jinak Vaseho pritele budou povazovat za podvodnika.
A verte tomu, ze zakaznik (zvlaste pokud dela vetsi objednavku),
tak si vysledek velmi dobre prepocita, a protoze clovek bohudik
vidi, tak na pripadne pochybeni prijde velmi rychle.
Proto kdyz delame optimalizace (balici plany), tak tvrdime, ze resime cca 90%
beznych pripadu a speciality musi resit clovek, ktery ma na toto specialni
editor.
Kdyz tak zkuste to me demo, zda bude resit Vas problem, pokud ano, dejte vedet.

	Slavek