Algotimizace prostrihu

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Březen 24 13:17:03 CET 2007

Tahle uloha neni nic trivialniho (trivialni bude pouze v pripade,
ze zadany rozmer bude ctvercovy).
V obecnem pripade (obdelnikovem) Vas ceka dost neprijena uloha
po strance vykonu.
Takze:
1. Rychle opustit PHP a prejit minimalne na c#, nebo na C/C++,
  pripadne jine kompilovane jazyky (vykon je zde opravdu velmi
  nutny).
2. Spolehnout se pouze na hruby vykon je utopie, musite najit
  nejake strategie, a ohodnocovaci funkci (ta je v tomto pripade jasna).
  Hruby vykon Vam bude stacit pouze u radu jednotek, prakticky to roste
  s faktorialem poctu vyslednych kusu (pokud nepouzivate strategie)!
3. Nasledne pak spustite jednotlive strategie + nejake post procesy,
  ktere se snazi vysledek jete vylepsit.

Ukazku programu, ktery jsem na toto tema vytvoril (pred delsi dobou)
naleznete zde:
http://www.elektlabs.cz/downloads/naklad.zip
Neni to nic dokonaleho, jen takove technology preview :).

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.