OT: Algotimizace prostrihu

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Sobota Březen 24 01:14:18 CET 2007

At 01:02 24.3.2007, Bitovod wrote:
>Problem: V programu (resp. v PHP) resim na prvni pohled jednoduchou ulohu -
>kolik se mi na velky list papiru vejde mensich. Mam pevne dany rozmer toho
>velkeho (A2) a zakaznicky definovatelny rozmer toho maleho (100x100mm a
>vice). Jde samozrejme o to, na ten velky list naskladat co nejvic tech
>malych s rozumnym prostrihem (pricemz vsechny ty male jsou zaplatbuh
>stejne), nepocitam prostrih, pocitam pocet tech malych kusu.

Ted si nejsem jist, jestli jsem problem spravne pochopil...

Nestaci zkusit dve moznosti (predpokladejme portrait AxB)
a) axb. Na papir se jich tudiz vejde int(A/a) x int(B/b)
b) bxa. Na papir se jich tudiz vejde int(A/b) x int(B/a)

No a pak eventuelne zkusit 'prouzky' ve zbyvajich prostorech vpravo a dole
s otocenymi dimenzemi?
(tj. zda se vejde pro pripad a) nejaky b do A%a...

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://vystava.kostky.org - Vystava LEGO: Hracka i hobby Svitavy.