ADE7756 - pocitani RMS

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Pátek Březen 23 20:31:15 CET 2007

Takze to vybirani nejvyssich bitu je jen kvuli snizeni narocnosti na vypocet?
Pocitat to bude MCU ubicom tak to by s tim snad nemelo mit problem.
aDAm

> No ten prvni vzorec mam z DS vypoctu RMS hodnot, jen mi tam neni stale
> jasne jake hodnoty kodu se maji pouzit, je tam psano ze se ma pouzit
> 12 nebo 17 nejvyssich bitu podle kanalu.

Pouzijte tolik bitu, kolik snese Vas vypocetni vykon.

> Ten druhy vzorec sem zase vytahl z DS k ADEcku, kde je uvedeno jak
> spocita to ADEcko hodnotu vstupu do digi, tak sem ji upravil na opacny
smer.
> aDAm

Ano, to je samozrejme lepsi, vynasobit to prevodni konstantou az nakonec,
at se zbytecne nenasobi tisickrat, kdyz se muze nasobit jednou.

MP