Re: OT - Spojení s vlaky

Petr Stehlik spetrs@gmail.com
Pátek Březen 23 15:45:00 CET 2007

To bychom mohli zastavit pro jistotu dopravu v cele republice.
Petr

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 23, 2007 2:21 PM
Subject: RE: OT - Spojení s vlaky

IMHO doslo k chybe v komunikaci mezi policii a drahami, ale to povazuji za
zcela nepodstatne.

Ja osobne absolutne nechapu, jak muzou byt udelane drazni predpisy tak blbe,
ze se neco takoveho muze vubec stat. Prece, kdyz pobliz nejake stanice bude
hlaseno (jeste navic od policie) auto na kolejich, melo by existovat jedno
velke cervene tlacitko, ktere zastavi klidne i pul kraje a teprve pak se
bude
zkoumat, jestli auto stoji na prejezdu v Horni dolni nebo Dolni horni. Vlaky
stejne furt jezdi se zpozdenima, tak proc by se kvuli takhle kriticke
situaci
nejakych par minut nepridalo.
Kdyz spadne nekdo v Praze do kolejiste metra (nebo se tamtudy jen prochazi
opusteny pes), zastavi obvykle celou trasu nebo alespon jeji vyznamny usek
na
radove hodiny a nikoho nezajima, ze tisicum lidi to treba zcela zmeni jejich
denni program.

Jakub Serych