RE: OT - Spojení s vlaky

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Březen 23 12:21:06 CET 2007

Na většině lokomotiv jsou dnes vysílačky.
Dále na elektrifikovaných tratích je možno vlak zastavit vypnutím elektřiny. Strojvedoucí v tom případě okamžitě zastaví vlak a teprve pak se ptá co ce děje.
Dále může použitím příslušných návěstí zastavit vlak naprosto kdokoliv, koho může strojvedoucí vidět. Škoda, že policisté patrně ty návěsti neznají. Nádražáci se to učí jako úplně první věc.

V tomto případě Výpravčí patrně vypnul elektřinu. Bohužel na špatné trati. Zřejmě došlo k nedorozumění při telefonátu mezi policistou a výpravčím.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krafcik
Subject: OT - Spojení s vlaky

Dobrý den,

omlouvám se, že začínám páteční OT v poledne, ale zajímá mě, jestli existuje nějaké spojení se strojvůdcem v jedoucím vlaku. Kdysi dávno se plánovala "GSM" síť pro ČD, ale vyskytl se klasický problém s výběrovým řízením a od té doby nic. Napadlo mě to při pročítání starých zpráv, kdy nějací joudové odstavili Audi na koleje a i když u toho byli policajti včas, nepovedlo se vlak zastavit.