RE: OT - Spojení s vlaky

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pátek Březen 23 12:20:50 CET 2007

Problem asi byl v tomto pripade hlavne v komunikaci mezi policii a drahou nebo jednani vypravciho kterému udajne policie problem hlasila. Vypravci pravdepodobne vlak nějakým zpusobem upozornit mohl. To jestli to neudal protoze o problemu na prejezdu nevedel nebo omezil provoz na jinem prejezdu nebo uz nemel dostatek casu... je otázkou vysetrovani.

Na casti trati se pro rizeni pouziva systém
http://www.azd.cz/produkty-a-sluzby/systemy-pro-kolejovou-dopravu/vlakova-zabezpecovaci-a-automatizacni-zarizeni/crv-avv-system-automatickeho-vedeni-vlaku/

který je schopen za urcitych okolnosti soupravu zastavit. Pokud ale systém o problemu nevi, neudela nic.
Pro prenos informaci se planuje vyuzit systém GSM-R. Ale ani ten by tento problem neresil.
Petr