CLIP za roztrojkou

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 23 09:00:32 CET 2007

Ted me jeste napadlo, ze by melo jit upravit i ty polovodicove prepinace
-  ten tyristor spina u linky ktera je vyzvednuta, jinak je rozpojeny a
hovorove signaly neprochazi... mozna by stacilo premostit ty spinaci
prvky kondikama cca 220nF-1M aby v klidu prochazel hovorovy proud ( CLIP)
Pokud mate vsade elektronicke telefony ( takove, ktere potrebuji
napajeni z linky aby fungoval sluchatkovy obvod) nemel by u "hlucheho"
aparatu prochazet hovor....protoze nebude mit napajeni.