CLIP za roztrojkou

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 23 08:51:40 CET 2007

Jedine vyrobit:
Releovy  "rozbocovac"  funguje tak, ze v serii s kazdym telefonem je
rele, jehoz rozpinaci kontakt je zapojen do linky druheho telefonu.
Takze zvoneni a hovorove signaly normalne prochazeji do vsech fenu, pri
vyzvednuti jakehokoliv z nich prislusne rele "odhodi" ostatni feny.....

Spravne by se "odpojeni" telefonu melo delat symetricky, tedy pro dva
relefony dve rele s dvema rozpinacimi kontakty, pro 3 telefony 3 rele se
4 rozpinacimi kontakty.
Rele je nutne pouzit takova, ktera spinaji uz pri linkovem proudu ( cca
20-50mA ) a zaroven je nutne je zpozdit kondikem radove 100M aby
prochazela pripadna impulzni volba ( aby rele necvakalo v rytmu volby) a
zaroven to premosti rele pro hovorove proudy...
V drivejsich dobach se k tomu ucelu pouzivaly upravene "podvojkove"
ucastnicke sady, kde byla vhodna rele....