ADMIN: Re: Step down a SMD

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 22 22:06:56 CET 2007

Ja uz jsem vcera mel napsany mail, ze takovehle maily do HWnews nepatri
a nakonec jsme jej smazal protoze jsem si rekl, ze kazdy ma nekdy spatny
den. Nicmene jak se zda to nebylo jen o jednom dni.

Shrnu to co jsem vcera psal jednou vetou:

Pokud nechcete poradit konkretne tak radeji nepiste nic, nebot nikdo na
svete neni tak chytry, aby nahodou nekdo nestrel zase jeho samotneho.

ADMIN