Step UP pomoci MCU

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Čtvrtek Březen 22 20:25:06 CET 2007

Zdravim,

>presne to, co musite vediet o tom diskretnom regulacnom systeme... Ale to
>je na dlhe povidani... Ako zaklad musite vediet aspon nieco z teorie
>systemov.
>A.

Z hlediska zapojeni dival jsem se nyni na nejaky IO max, tak ma vystup pwm
600 kHz a vstup velikosti napeti, ktera se bere za civkou a diodou. Je to
boost step-up. Tim, ze ma rychle PWM 600 kHz, tak si myslim, ze predavana
energie nemusi vytvaret, tak velke pulzy oproti treba MC34063. Tech 600 kHz
bych asi blbe vytvarel s tim attiny, ale 200 kHz by jiz asi slo.

Ohledne Teorie systemu mam za sebou nejake prednasky, ale ne na
elektrofakulte. Jestli tim zapojenim myslite, jakou ma soustava kapacitu ?
Mam pocit, ze spis narazite na automatizaci ?

Jirka