Step down a SMD

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 22 20:09:00 CET 2007

Ahoj,

> menic
> velmi
> tych,
>
> A bylo by mozne naznacit (alespon v nejake popularni forme, pristupne
> obycejnym smtelnikum), proc to nebude s keramikou fugovat?
>
> J. Hanzal

To vies, ze mozem aspon scasti. Ako vieme a v knihe "Bozskeho blazna" je
tomu venovana jedna cela kapitola a potom este jedna kde prakticky naznacuje
"carovanie", kondenzator vlastne nie je kondenzator. Je to vsetko mozne, ale
je to predovsetkym impedancia, ktora ma rozne tvary a podoby. A jeden takyto
tvar sa prakticky vyuziva na to, aby sa podarilo "carovanie" s inym
chrobacikom. Pokial vsak nas chrobacik nie je parametrizovany na nas tvar
impedancie, tak nemusi fungovat spravne, pripadne vobec.

A.

p.s.: Pre pripad, ze by niekto namietal proti vyroku o kondenzatore, rad ho
odkazem na slovensku literaturu, kde sa to oznacuje pojmom "technicky
kondenzator".

Poznáš najlepší magazín o bývaní?
http://mojdom.zoznam.sk