CLIP za roztrojkou

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Březen 22 19:00:33 CET 2007

Měl jsem kdysi jednoduchou roztrojku,
která obsahovala 3 tyristory. Ale už skončila v popeláku, protože spolupracovala jen s releovými ústřednamy. Moderní ústředny které detekují vyzvednutí mnohem menším proudem než je pracovní proud analogového telefonu, a teprve dodatečně proud zvednou ji nebyly schopny otevřít. Tuším že máte něco podobného, a že dnes by to neprošlo homologací.
Lubor