CLIP za roztrojkou

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Březen 22 16:55:37 CET 2007

Zdravim,
  je docela dobre mozne, ze ta roztrojka nepropousti signal v dobe, kdy linka nevyzvani, a zacne propoustet az po prihlaseni telefonu. V takovem pripade CLIP nebude fungovat. Neznam zapojeni; nicmene to asi nebude uplne snadne. Ma ta vec externi napajeni ? Mohla by totiz vyzvaneni i regenerovat, aby nezatezovala linku tremi telefony. Pak by to asi vubec neslo. Tezko rici.
    S pozdravem Pavel Troller