RE: OT-BAZAR ... procesory PXA250

petr vojtovic petr.vojtovic@seznam.cz
Středa Březen 21 22:41:44 CET 2007

puvodne to delal Intel ten to ale prodal
rada 250 se uz nedela
rada 255 mel byt podporovana tusim jeste rok ale prodejem se to zkomplikovalo tak je spise vsichni prodavaji a nikdo je nepouziva
ted je aktualni rada 270, ta se cenove pohybuje od 25EUR a vyse podle presneho typu

jinak 255 se prodava a nekde jeste prodava za cenu okolo 15$

Petr Vojtovic